update: packar...

Hej allihopa, moshi moshi eller vad man säger. Sitter och tittar på min süpersnügga packing på sängen. Imorgon bär det av till Värmland för att åka skidor!! :D Tagga tagga!

Min packlista:

Skidkläder (+ mössa o vantar!!, v i k t i g t)
♥ Skidvantar
♥ Fleecetröja (men det sket sig, den enda jag hittar stinker häst och den kan jag inte ha)
♥ Stor och liten handduk
♥ Badkläder
♥ Tandborste, tandkräm och allt sånt shit som man har i en necesär (hur stavar man till necesär? Näsecär? Nesecär?... :s)
♥ Das gummistövlar
♥ Regnkläder (jag har faktiskt en mörkblå sydväst men den tänker jag inte ha med mig haha.)
♥ Gympaskor/träningsskor om man ska ut och spriiiiingaaaaa :D
♥ Vanliga kläder; blå stuprör, svart gosig tröja, vitt linne, svart linne, tunn svartvit skjorta (skitmysig!!) Jag tror jag åker i shorts och vit fiskartröja så att mysfaktorn ska bli så hög som möjligt där bak i bilen helt ensam...
♥ Strumpor trosor o bh såklarrrt
♥ iPod (TYP viktigast av allt!! G L Ö M       E J !!!!!!!)
♥ Laddare till mobil och iPod samt headset till mobilen
♥ Ngt att läsa
♥ Plånbok med some money
♥ Kudde (aldrig utan min kudde!)
♥ Schampoo duschcrème inpackning och kokos body butter så att jag överlever

Detta var väl det viktigaste. Sen finns det ju prylar som jag vill ha med men som vi inte får plats med. Eller som helt enkelt inte ingår i en normal packlista. 

Min packlista som inte kommer vara med:

* Gitarren
* Datorn
* En frys med Ben & Jerry's
* Syrran
* Anna och Linnéa
* Ylva
* En till gitarr som pappa kan spela på :)

Så... ja det var väl det hela :)

Nu ska jag äta, är strax tillbaka!


Hej igen :D

Nu ska jag nog kolla en Beckfilm, har inte gjort det på typ en vecka nu (haha) och vi ska ju snart iväg, så... jag måste kolla :D Eller så gör jag inte det.. har inte bestämt mig xD

ha det så fint nu, jag är hemma på torsdag men skriver nog inte förrän på fredag (men vi kanske hörs ikväll?)

Ett grattis till Matilda som konfirmerade sig idag :D♥








Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback