snälla bli min ♥

Moshi moshi ♥

Vad gör alla?

Jag har extremt lite att göra just nu, jag ska snart till ylva, men först måste man ju vänta i evigheter på att någon kan köra mig lite segt...

Vi har haft några på fika här hemma nu på morgonkvisten, eller vad man säger. Men de ska åka hem nu. Pappa ska jobba lite sen kan vi nog börja dra oss mot Åryd. Hoppas jag x)

Jag skulle ju kolla Beck Gamen igår, och det gjorde jag med, fast typ halva, sen var jag så trött att jag fick panikstänga av datorn och sen somnade jag, haha. Så nu kan jag ju alltid kolla färdigt medan jag väntar på pappa :) Men först ska jag kolla lite bloggar haha.

Over and out, scream and shout ♥


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback