och när paniken bryter ut, ler du svagt och viskar till mig du är värd att dö för

Halleu alla stora och små :D

Sitter här en liten stund det är galet varmt ute asså. Inte är det bättre inomhus men solen lyser i alla fall inte inomhus :) (jag klagar inte på vädret jag konstaterar bara att det är varmt :O)

Ska om ungefär en halvtimme äta middag. jag vet, halv fem är väldigt tidigt men jag ska till järnavik vid typ sextiden och träffa kompisar från orienteringen så jag måste ju ha ätit innan ^^ är fortfarande hos famå och fafa men ska väl hem efter järnavik. Man måste ju vistas lite hemma oxå, hihi ^^
Vad gör ni denna varma dag? :)

Nu är jag grymt shoppingsugen :O vill till bikbok först och främst det finns idiotsnygga grejer där :D kan kanske lägga upp bilder lite senare om jag orkar och kommer ihåg ;)

annars händer det ju inte mycket alltsåå :p Jag har latat mig i hur många dagar som helst men jag ska skärpa mig, redan imorgon blir det att ut och springa och sen träning på söndag, kanske ett löppass på lördag med eller cykla en lång runda. Jag mår inte bra av att bara gå omkring xD

Men nu ska jag göra ngt annat, vi ses, pusshejs!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback