när man lever för musiken

Moshi moshi ♥

Är hemkommen från ett skönt och roligt träningspass. Tränade orientering för typ första gången i år! Sprang två lite kortare banor, det gick ganska bra, bommade (missade) några minuter på fjärde kontrollen på första banan, men annars gick allt fint. ^^

Sitter och lyssnar på musik på www.grooveshark.com Musik i mitt hjärta för alltid! ♥
  Är helt såld på Veronica Maggio's Snälla bli min. Den är så underbar. Jag gråter typ, buhu... :'D Snart blir det kvällsmat med mackor coh jordgubbar. SÅ HIMLA GOTT! :D

Vad har ni för planer för morgondagen? Själv har jag en finslipad plan än så länge: köpa headset till iPoden, för det är n ö d v ä n d i g t. Alla mina är sönder! (cut cut) Om jag inte kan lyssna på musik på bilresan upp till Värmland då dör jag, jag vet att jag kommer dö. Så just därför ska jag köpa nytt headset imon :) Bara för att slippa liksom. ^^
  Sen tror jag att jag ska köpa en ny bikini med, jag såg en kornblå innan och jag älskar kornblått, det är nog min favoritfärg :)
  PLUS att jag ska försöka träna med. Jag känner för en runda i skogen. Jag vet att tvillingarna var ute och joggade idag men jag ska nog allt släpa med dem ändå ^^

Nu ska jag fortsätta lyssna på musik och pyssla runt lite innan jordgubbarna kallar! Så ha det bra nu, puss och kram. ♥

(ps! Förlåååt att jag är så dålig på att lägga upp bilder men jag är inte på fotohumör nu för tiden. Vill ha en ny kamera!!)



Fatta vad jag är glassugen! Jag dör snart, farväl grymma värld...

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback