Men det är inte lika lätt att vara såld på någon som inte går att nå

Moshi moshi! ^^

Stekdag nummer 1 idag :D Har badat för första gången i år... SKITSKÖNT och gaah. Underbart :) Badade med bästa syster som blev liite purken för att jag kom före ner i vattnet, haha ;) puss och tack för en skojjig dag! 

Under dagen solade jag och åt glass, sen badade vi igen och solade och åt plättar ^^ papi, lena och fredrik var ute med båten under tiden :) När vi kom hem från famå och fafa (för vi var där) var det stort kalas här hemma :D firade fredrik och hans morbror peter :) Fredrik fyller 19 imorgon och jag tror att peter fyllde typ i förrgår så vi slog ihop deras födelsedagar i alla fall. Kan ladda upp några bilder som syrran tog innan, om jag kommer ihåg, hoho. Det gör jag ju inte alltid x)

Nu ska jag nog kolla film och tagga skola imorgon, jag har seriöst längtat efter skolan, det är ju så mycket roligt som händer nu ^^ Så jag tycker bara det ska bli kul att komma tillbaka efter fem dagars ledigt.

ha det fint, pusshej!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback