kanske var vi för unga att veta vad vi ville men jag vet fortfarande att Du är den enda jag vill ha









Moshi moshi!

Nu är det ingen mer skoldag innan vi får sommarlov - snyft? JAA, klart som fan att det är snyft, vad skulle det annars vara?? :'( Jag vill inte, jag vill bara gå kvar! Ja, nu är det ju ett år kvar men i alla fall. Åttan gick forttare än sjuan (känns det som) och hur fort kommer då inte nian gå?? moster mia...

Men om vi bortser från det här gnällandet mår jag ganska bra! :) Har galet ont i nacken och sådär, men annars så. Hur mår ni? :) Och vad gör ni? Jag sitter/ligger (en blanding typ) i sängen och lyssnar på Mix Megapol, haha. Det är mitt nöje xD Jag är så cutdeprimerad för jag har tappat bort en liten bit på mitt headset till iPoden!! :( Den satt löst och nu är den borta, cut cut! Och så snackar de om åska dessutom, usch annameja! :s Åska är verkligen det värsta jag vet, eller en av de hemskaste sakerna jag vet. Haha onödig information ;)

Idag då, började kl 9 och slutade lite efter tolv, vi hade friluftsdag. Spelade kubb (förlorade fan alla gånger, wtf??), brännboll, vi grillade korv (BLÄBLÄBLÄ) och jag fick smaka amandas vegokorvar... fyy fan jag har aldrig varit så nära en spya förut. Aldrig mer! x(
Efter detta fick vi sluta och sen stack jag till brunnsvallen för att kolla på lådbilsrallyt :D Man måste ju heja på brorsan, haha ;) Det gick sådär för dem, de failade enligt mig men enligt fredde så failade de inte alls... men JO det gjorde ni ;) Det stavas F A I L. Haha pusspuss. Lådbilsrallyt är, för er som inte vet, en "tävling" där studenterna klassvis bygger lådbilar (igår) och sedan klär ut sig och tävlar mot varandra i olika heat, sen blir det kvartsfinaler osv och sist final. Riktigt underhållande :D I år vann NV, grattis! ^^ Jag är så arg på mig själv för att jag inte tog några bilder!! Grr grr.

Nu ska jag nog kolla på någon film, jag är riktigt seg idag, hoho. Men först ska jag kolla med Amanda om vi ska ses innan skolan och i så fall var. Jag gör det nu på direkten så att jag får det gjort :p
Ha det fint, pusshej!



Puss!
från google

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback