juni du brinner

Moshi moshi! ^^

Läget? Här är allt fiiint då va. Jag är så trött att jag håller på att avlida och jag biter på naglarna för det kanske ska åska ikväll... men annars är det utom ordentligt bra :D

Idag var det en slappedag, vi började halvnio som vanligt och städade skåpen, flummade i klassrummet samt lämnade in nycklarna och sen hem. Fast jag åkte inte hem, jag följde med henke och erik mot hulta för jag skulle till min söta måmå idag :D Hos henne blev det MAAAAAT såjävlagottattjagdör och snack, hoho. Sen skulle måmå till frissan så jag följde med henne till stan :) Hon gav mig 30 kronor till glass :D I'm so happy with an icecream in my hand :D Tacktacktack. Efter det begav jag miig hem och bytte om till bikini för JAGDÖÖR, det var så varmt xO.

Jag åt och glodde tv sen kom fafa och körde mig till stallet :) Idag red vi ut på långritt :D Vi var bara fem idag, så det var toppen! Fonzie (min sköthäst som jag red på) var så gullig och väldigt pigg för att vara honom ;D

Nu har jag ätit och sitter och myser men ska snart lägga mig och läsa :) Ni får ha det så fint, kram!


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback