jag ville verkligen att det skulle hålla, varför höll det inte?

Moshi moshi igen!

Sitter och kollar beckfilmen med jämna mellanrum samtidigt som jag gör annat. Så är det varje gång jag ser film på datorn, jag avbryter hela tiden för att jag kommer på andra grejer jag vill göra -.-' Snakka om att jag borde kolla film på dvd på tv:n istället xD Men jaja skitsamma vem bryr sig :p

Om en stund (när filmen är slut med andra ord ska jag ut och sola lite hade jag tänkt :) solen gassar ju på som bara den :D Häromdagen letade jag fram bilder från i vintras (vår extrema vinter, humhum.) på datorn och SHIT pommes frites man kan ju knappt tro det :O Hade vi verkligen så mycket snö ??? man är ju glad över att sommaren bara börjat, haha :D Jag brukar alltid längta efter julen på sommarlovet och efter sommaren när jag åker pulka och när papi envisas med att jag ska ha mössa (för jag kan ju bli förskyyyld.), haha. Men i år längtar jag inte efter nåt alls, jag vill bara leva varje minut för sig :) Verkligen skön känsla, eller hur? ^^

Nu ska jag fortsätta med Lockpojken (verkligen värd att se, som alla andra beckfilmer :D), ville bara kika in till bloggen och hälsa alla en fortsatt finemang dag och kväll och natt (om jag inte skriver nån mer gång innan sängdags :) )
pusshej!!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback