jag har ändå alltid älskat dig

Skit också.

Jag vill att du ska veta, att hur svag jag än har varit, hur dumma grejer jag än sagt, hur fel jag än har haft och hur idiotiskt jag än uppfört mig, så har jag älskat dig. Det har inte förändrat något, du har alltid varit den enda jag litar på och bryr mig om.

Och jag kommer alltid finnas kvar här för dig, hur osannolikt det än verkar. Jag vet att jag har ett sätt att bara glömma när problemen tränger på, jag vet att jag inte är den säkraste att umgås med. Är man med mig får man räkna med trubbel. Du hamnade kanske där du med?

Men ändå.

Ändå finns jag här. Jag lämnar dig inte, jag lovar. Förlåt mig, snälla! Jag vet att jag är en idiot, men snälla kan vi inte glömma och börja om på nytt? Jag förstår om du inte älskar mig längre och om du vill dra härifrån. Det är sommarlov nu så du kan ju välja helt själv.

Men jag är med dig i alla väder.
Jag får väl gömma mig i din skugga.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback