I will miss you anyway

Moshi moshi!

Underbar dag igen. Har varit SÅ VARM och GANSKA TRÖTT hela dagen, men annars har det varit.. mys. ^^ Man börjar på riktigt längta efter sommarlovet nu, även om jag typ lipar som en galning bara för att man måste vara ifrån sin älskade klass i tio veckor... Snyft? :'( Menmen, det ska nog gå fint ändå :p
  Nu är man ledig tills på tisdag, ganska gött om jag får säga det själv (och det får jag) :D Imon ska jag kanska till måmå och sova över där tills fredag :) Mysigt som bara den! ^^ Sen från lördag till fredag... tja, Ylva vill ju ses (och det vill jag med såklart!!!!!), så det blir nog att ringa henne :) Hela söndagen blir det stallet med myspållen, ingen rast och ingen ro hehe. Ne, jag ska verkligen inte klaga! :O

Var och red idag i värmen... det var jättekul men jag var skitvarm och helt slut efter lektionen.. hade en häst som jag aldrig ridit idag, en tjurig, seg men duktig sate, och BLÄ vad trött man blir! x)

Slut på tjafset, nu ska jag väl chilla på och bara myyysa :D Känns som fredag :O

Ha det fint, puss och kram!


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback