Haaaaallååå

Moshi moshi! ^^

Sitter med ylvapylva och ska snart kolla film.. vad ska vi kolla ylva? Morden i midsomer :D yayy :D

Vad gör alla trevliga typer annars dååe?? :D Hoppas ni har det fint i sommarsverige ;) Nu ska jag mysa vidare med bästavän :* Hejsvejs, puss på er!

ps, jag saknar dig amanda :(



så jäkla gammal bild då. Från Daladubbeln i typ höstas. men fan va kul vi hade !



ta till höger, femhundra meter och sen har du Sommar



Mohaha den bjuder jag stenhårt på, ingen kan mobba mig i alla fall ... en tidig morgon i Dalarna, då kan det se ut såhär.



Foto: ylva herself. Jag bara älskar sönder den här bilden så jag lägger upp den nuu, hihi.





Men nu ska vi sticka och kolla film, ylva börjar bli ganska seg på att sitta och glo när jag bläddrar bland hennes bilder.... hejdå nu sötnosar !! :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback