glad midsommar! ♥

Halleu babes! ♥

Nu är det dagen före midsommar, tiden går så himla fort. Nyss var det ju jul eller? :O

Jag har packat allt (typ allt då) och är klar för att åka ut till stugan för att som vanligt fira med familjen och våra kompisar :D Tagga tagga tagga ♥

Tyvärr är ju uinte vädret det bästa. Nu regnar det ju inte, men de har lovat skurar och växlande molnighet... men man är ju rätt utrustad för alla väder, hihi :)

Vad ska ni göra i midsommar?

Detta är nog sista inlägget innan helgen. Kommer lämna datorn hemma, men när jag kommer hem ska jag skriva lite, då är det ju dags för Värland och skidåkning. För nya läsare; jag ska till skidtunneln i Torsby och åka skidor :D Ska bli jättekul, jag älskar längdskidåkning! (Men det är lite synd att vi inte är där denna veckan, har hört att Damlandslanget i längdskidor (!!) är där och tränar nu...)

Ni får ha det så bra i helgen, simma lugnt och ha roligt!

Over and out, scream and shout ♥


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback