Du är värd att dö för, ni kan skratta om ni vill, håna oss, vi rör oss ni står still

Moshi moshi! ^^

Sitter i sängen och lyssnar på Kent. Har även läst lite. Det är underbart väder men jag orkar inte sola just nu.. om typ 35 minuter ska jag träffa måmå och måfa, ska cykla hem till dem. Ska sova där i natt. Underbart mysigt måste jag säga :) Ska vara där imorgon med. 
 
Hur är läget? Vad har ni gjort för skoj? Själv har jag bara handlat, lyssnat på musik, ätit lunch och latat mig. Har dessutom ätit godis :O Det var ett tag sen :O Känner mig inte så godissugen numera :p Men idag gjorde jag det och jag ångrar det, fingrarna luktar så äckligt sött och salt, jag avskyr när händerna luktar godis, jag får panik. (wow vilket i- landsproblem..)

Nu ska jag smörja in mig med kokosbodybutter, (oj, kul ord) och sen ska jag packa lätt. Ska jag ta med gitarren eller datorn? Nee, vi skiter i båda :D

Ha det bäst nu, puss och hej!



En ren ock skär dröm :D Älskar den! Visst den var ganska dyr (175 kr för en burk med underbart doftande sörja anser jag som dyrt) men det är jag värd, för jag är bäst. Rekomenderas! Finns på The Body Shop.


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback