Det är så lätt att kasta kärlek där den vackert tas emot

Moshi moshi solstrålar! ^^

Sitter och drygar på rummet med bara mig själv... lagom kul! Syster moi är i tingsrydnånting och brorsan är hos flickvän och jag är totalt ensam! :( Hur kul är det? Jaa, skitkul såklart, tio tummar upp! :D Fast ne.

Idag har jag mest stekt omkring och givetvis råkat bränna mig en aning, fattades väl bara det också... har smörjt med after sun och en massa andra kylande saker, men Lovisa för Guds skull, kom ihåg solkräm nästa gång!! :p Så svårt är det inte ;)

Åhh jag kollar runt efter lite inperation på alla plan... min mobil behöver en ny ersättare snarast, så det blir nog mitt nästa inköp. (Det sa jag häromveckan med men vem kom hem med shoppingpåsar då, va va? Jo det gjorde lilla jaaag, hihi ^^) Jo men allvarligt. Jag MÅSTE ha en ny mobil! The problem is bara det att jag inte vet vilken... så jag får kolla runt lite innan jag bestämmer mig.

Sen letar jag kamera med (det är mycket man vill ha!). Men prioriterar mobil först!

Och kläder åff kårs. Det kollar jag alltid efter, hihi. Och en massa dyra greker (NU FÅR DET FAN STÅ GREKER, FÖRSÖKTE SKIRIVA GREJER FYRA GÅNGER MEN DET BLEV GREKER OCH JAG PALLAR INTE ÄNDRA PÅ SKITEN ÅÅH SÅ FÖRBANNAD JAG BLIR) på The Body Shop med, hoho. Lovisa goes yummie! Jag är så jävla svag för krämer och droppar och oljor och skit och jag vill alltid ha nytt.... dålig vana. jaja ^^

Hur mår alla solstrålar förresten? :) Jag mår för tillfället kanon!, bortsett från att min sällskapssjuka får mig att krypa på väggarna. (Jag var uppe i taket och vände nyss) Nu ska jag stänga ner, logga ut (det först såklart) och bara mysa framför en JÄVLA TRÅKIG FOTBOLLSMATCH med chips (<3) och papi pappa pappsen och lena. Fjollboll, vem orkar glo? (jag jag jag för jag har inget liv och extremt chipssugen!)

Så puss tjohej och hå! :D

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback