då kan man andas igen och ägna timmarna åt att bejaka glädjen eller begrunda sorgen



Moshi moshi! ^^

Vilken süperfin dag vi har än så länge i lilla sydsverige!! :D Just nu är jag hos famå och fafa, har sovit här i natt. Ska kolla på en Beckfilm, Lockpojken :D Har velat se den länge nu, så nu blir det av. Igår och i förrgår var jag ju hos ylva, och då kollade vi på typ 5 beckfilmer om jag inte minns fel, haha. Vi är galna i Beck mohaha :D

Vad gör ni idag? Hoppas att ni har kanonkul vad ni än hittar på :) Om det är någon som försöker nå mig (av mina vänner nu alltså) på mobilen så är det inte värt att försöka för den ligger urladdad i huset intill... (alltså i det huset där jag sover och jag är i famå och fafas hus nu så hade inte hört den i vilket fall... xD) Men ska snart hem och hämta laddaren :) Funderar på att stanna en natt till eller om jag ska ringa måmå. Jag är all alone hemma numera för alla i familjen jobbar utom lilla jag ^^ Så himla stek!

Nähä, nu ska jag skriva ett kort inlägg i min och ylvas blogg www.vardagsdramatik.blogg.se och sen blir det film, tjohoooo! ^^ pusshej!



Och by the way, kolla in dessa bloggar, min syrras

www.ylvasdotter.blogg.se

och min kompis Amandas

www.amandathaking.blogg.se

puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback