and you do things you don't really wanna do, but you do it to save someone you love





Moshi moshi!

Igår var det studentdags för min bror! :) Vi hade riktigt kul och han var så fin i sin mössa, haha. Riktigt trevligt var det :D Plus att jag nu har S O M M A R L O V !!!! Blandade känslor dock, jag saknar redan alla kompisar och allt kul som händer i skolan. Men det ska bli så himla skönt att vila ut och bara ta det lugnt nu i elva veckor! :)

Men inte bara vila, rast och ro. Sista veckan ska jag jobba på ett sommarläger för orienteringsintresserade ungdomar, det ska bli jätteroligt! SOL- skola kallas det, det står för sommarlovsorientering. Annars blir det inte så mycket orientering utöver det. Hällevikslägret of caurse (om jag nu blev efteranmäld? Hoppas, annars är mitt li över!!) men inget 5- dagars för mig i år. Det går i Hälsingland i år men vår familj ska inte dit tyvärr. Men nästa år, i Halland, då ska jag dit! Och givetvis taggar jag Boden 2013! :D Tagga tagga.

Annars är mina sommarplaner få. Mycket bad, sol och glass ska jag hinna med, och rida såklart! Men ett kul äventyr ska jag allt hinna med; att åka skidor! Yepp, jag ska till skidtunneln i Torsby dagarna efter midsommar. Ska bli skitkul, hoppas jag i alla fall. ^^
Här kommer det några bilder på skidtunnel (bilderna är tagna invändigt och är från google)





Vad har ni för sommarplaner? :)


Nu ska jag snart till Backaryd kyrka för att lyssna på när syrran sjunger där med sin kör. Det ska bli kul men det ska bi ännu roligare att komma hem haha :) Då ska jag och syrran ha en liten filmkväll :D Som vanligt blir det nåt barnsligt, hoho. Den här gången ska vi kolla på alla tre Lejonkungenfilmerna, vi bara älskar dem ^^ Och så blir det lite godsaker till;



to my sister :D



To miiiiig :D :D
O så gott :D

Aa, detta är vad jag har att bjuda på idag :D Vi ses väl senare eller imorgon. ta väl hand om er och ha skoj på sommarlovet om ni nu har det ;)

puss ^^

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback