you're too reckless to me, I'm too helpless to you

Heeej bloggen ♥

Sitter och lyssnar på The moment I met you med Vincent. Jävligt bra låt :D http://grooveshark.com/#/s/The+Moment+I+Met+You/3PreDr?src=5

Igår var vi ju i Köpenhamn, la familla och jag. Hade tänkt fota så mkt som möjligt men hihi, det gick åt pipan ;) Jag tog typ två foton. Men syrran tog en massa. Kanske blir en bildbomb sen, om vi orkar xD

Jag köpte typ tre par shorts, haha. Jag är sjukligt kär i mjukisshorts ^^ i'm a little bit knäpp.



Dålig bild men okej haha :p Favoriterna! 79 kr (svenska) på New Yorker (min favoritaffär som närmaste mig finns i Kalmar...)



Dessa har jag letat efter i typ hundra år. Eller ja, de jag letade efter fanns på Bik Bok, men nu hittade jag dessa på H&M. Fatta vad glaad jag blev :D ca 250 svenska kr

Sen köpte jag ett par ljusgrå mjukisshorts med men de blir inte bra på bild (hehe) så jag sket i att ta bild på dem ;)

Annars så var det jättemysigt med familjen. Under dagen hann vi med shopping, fika, aaaasgod lunch och en guidad båttur på Köpenhamns kanaler (nästan dagens höjdpunkt förutom Amerikashortsen!). Det sistnämnda låter kanske inte så jättekul, men det ÄR det. Och i alla fall väldigt intressant! Man får en helt annan inblick av Köpenhamn. Och mysigt som fan är det ^^ Så det rekommenderar jag verkligen :)



Slänger in en liten låtlista med, som jag själv kör på nu. Grymma låtar :D

The moment I met you Vincent

Good Riddance (time of your life)
Green Day

Snälla bli min
Veronica Maggio

Having a blast
Green Day

i Viva la Gloria ! Green day

Elegi
Lars Winnerbäck


 Japp, ha det så fint nu! ♥


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback