you sorry ass

Hellååå, allihopa!

Snart är det The Ark- dags för mig och syrran!! :D Gaah, så himla kul! Längtar ihjäl mig, minst. Så, dagens låtar är:

Prayrer for the week- end

The worrying kind

Absolutely no decorum

Little dysfunk you

Father of a son

Tell me this night is over

Is takes a fool to remain sane

All I want is you

Gimme love to give

Uriel

Alla med The Ark, bara för att. All I want is you, det är en sådan sjukt underbar låt om ni frågar mig. Jag blir liksom förbannad, glad, ledsen och helt enkelt tagen av den, för den stämmer så himla bra. The Ark ska ju splittras och det känns som att mitt hjärta ska göra detsamma, haha. Väldigt synd är det :( Rest in peace, guys. ♥

Vad tycker ni om The Ark?




Jaha, nog om det. Hur är det med er? :) Med mig är det mycket bättre. Jag var ju på riktigt depphumör igår kväll... egentligen är jag det nu med men orkar fan inte att vara sur och deppig en lördagkväll, haha. Det finns ju mycket roligt att glädjas åt i livet, OCKSÅ. Don't forget, lollobollo. Depp

Ikväll ringde storebrorsan och sa att jag skulle vara klar om fem minuter, sen skulle vi åka och handla... yay, tänkte jag. Vi skulle fixa maten med. Men det var faktiskt skit kul! Vi skulle göra lite plockmat, så vi sprang runt på Maxi som dårar och letade grejer x)
Det blev en mysig kväll med la familla, plus en bålgeting ;) Syrran vet vad jag menar. ^^^



Haha så jävla kul, skinke ost... ^^



Hmm paprikan i hörnet ser missfärgad ut... kan dock skylla på konstigt ljus eller nåt i den stilen :p



Applåder till mig och brorsan, tack så mycket!

Ni får ha det toppen ikväll vad ni än ska hitta på. Imorgon ska jag ut och segla, härligt! Vi får höras under dagen eller på kvällen.

kyssar♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback