vill du dit igen?

Hejsan!

Ska ut och segla med pappa och fredde. Vi ska segla till fredriks mormor och morfar, för han fyller år. Grattis! :)

Igår var jag på sjön med familjen, vi seglade både vanligt och spinacker (hur fan stavas det??), det var jättekul :D När vi kom hem åkte jag, pappa och lena till Kristianstad för att fira min faster. Grattis!! Vi grillade och mös, det var varmt hela kvällen och jättemysigt. Jag och fafa satt i hammocken och pratade om livet, haha. Farfar i mitt hjärta! ♥

Vad ska ni göra idag? :)

Imorgon ska jag eventuellt gå med matildadenbästa på Tosia Bonnadan, ett jävla jippo enligt mig, men helt okej haha. Kan ju bli mysigt. Saknar verkligen kompisarna!!

ha en bra dag idag (kanske lite sent att säga det när halva dagen har gått, men ändå :D) ! ♥


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback