tredje juli tjugohundra elva

Hajhaj! :)

Allt fint? :) Jag är hur glad som helst :D (av ngn anledning??) livet känns gött nu. ♥

Haha, ännu ett onödigt inlägg utan bild, vafan xD Skulle laddat över en jävla massa bilder som syrran och jag har tagit på hennes kamera, jag har massor med kanske bloggbara bilder där (jag vet inte, det är ju hur många som helst, varför fotar man så mycket?? xp) men det blev inte av idag, hela dagen har varit ganska efter och seg.

Vaknade vid elva idag, skönt att sova ut men jag avskyr ändå att sova länge på morgonen, jag hinner liksom inte komma in i någon dygnsrytm alls. Jag bara går upp, käkar sen spelar jag gitarr eller sitter vid datorn och segar, kanske tränar och wtf sen är dagen över? Alla som gillar tidiga mornar, raise your hands. Oh well, dagens i- landsproblem :p

Men gosnatt (nu har jag försökt skriva godnatt fyra ggr men det blev ändå fel så NU SKITER JAG I OM DET STÅR FEL) nu, jag är trött och vill sova :p Sov gott, sötnosar, over and out scream and shout ♥


*bildbrist ERROR*


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hoppas du får en bra vecka! :)



Vi har en design sida, hitta din drömdesign! : http://fixardindesign.blogg.se/

2011-07-04 @ 09:22:33
URL: http://twinblogg.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback