lördagtrettiondejulitjugohundraelva

Haj haj! ♥

har varit ute och gått med kääära syrran och ätit lunch, annars har jag väl inte movat mitt ass så mycket idag. Nu ska vi snart kolla film, Jackass 3. Askul :D

Hur det är det med söta bajskorvarna då?:D Fan vad jag är taskig... ni är inga lortar ju. Ni är gullegrisar :D ♥

Vet ni vad?? :O Jag är väldigt sugen på Toffifee (hur stavas det, någon?). Haha, jag vet, lite knas. Men är det i alla fall. Det är NÄSTAN bud på att tralla ner och köpa en ask... fast ne. Jag och Matilda tjockade oss rejält innan med godis, chips, pizza och glass och allt möjligt skit... det bästa man åt var väl flingor med skivat äpple, haha. Seriöst, måste träna mer. Men man orkar typ inte när detta jävla kukvädret förstör hela jävla sommaren ÅÅÅHH vad arg jag blir, förlåt. Men är vi inte grymt trötta på vädret?

Nu ska jag iallafall mysa vidare, så gott det går. ;) Ni får ha det gött kött nu.

puss, over and out

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback