just like love

Tjofaderittan lambo!

Dagen kan sammanfattas som toppen :D Mys med bästa vän Ylva, sol, glass, 39 poäng i badminton och skratt och kissepauser (jag, för ovanlighetens skull liksom) och knäppa röster (ylva, för traditionens skull liksom). Gött köööött ♥


Ni får ursäkta ylva, hon är speciell på sitt eget lilla vis ;) Hon kom på den LYSANDE, BRILJANTA (HUR FAN STAVAS DET?), F E N O M E N A L A idén att om man trädde på shortsen på huvudet blev man inte lika varm :D Och ÄNDÅ - hör och häpna nu guys - kunde man ANDAS!! :O Och så var trenden född, en ny upptäckt, en moderevolution som även visade sig vara oerhört praktisk! (Ursäkta mitt fåniga utlägg men hihihi hamnde mitt i en skrattattack.)

"Neeeeej" säger ylva nu, "la hon upp en bild på min vita mage jag har ju inte solat ett skit i sommar hur kan hon göra såhär mot mig, trodde vi var vänner men NÄHÄ, tydligen inte." PUSS, ylva!


Och vad gör jag nu....? Jaa, jag sitter och försöker få tag i min bästa Henke Honkis Honken men han verkar ha flytt med tvättbjörnarna från Mars och väntar på bättre tider. Eller så har han helt enkelt inte tid att svara xD Jaja. :p

Hoppas att allt är fiiint med eeer, och glöm nu inte att besöka Ylvas nya blogg (eller helt ny vet jag inte men OKEJ)

www.dreamhopelove.devote.se <------- VIKTIGT.

Påminner återigen om 

www.amandathaking.blogg.se  
www.ylvasdotter.blogg.se
www.vardagsdramatik.blogg.se


Ha det fint alla tusen sköna! Puss och kram och fred på jorden ♥


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback