jag är ingen soldat, har inga vapen att ta till

Tjenixen! Har ätit glass, som avslutning på min "nyttiga dag". Whatever :D

Gjorde aldrig några pannkakor, var alldeles för lat för det. Dessutom mätt redan sen frukosten så detta blev min enkla lunch:



Lunch á la Lovisa today: rostad toast med delikat smält ost och skinka, ekologisk gurka och ekologisk mjölk i rent glas från IKEA.



Sen gick jag på en härlig jävla långpromenad med musik i öronen, gick över halva stan kändes det som. Hade rejält ont i fossingarna när jag kom hem men det var det värt :D



Tack mig själv för en härlig eftermiddag, high five! :D

Puss alla glada! ♥


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback