I like you the way you are

Hej igen! ♥

Hemma från Östersjöfestivalen. Träffade Ylva och Martin :D Bästa!!!

Nu lyssnar jag på Mix Megapol och tar det lugnt i värmen. Fast jag är jäääävligt trött på Mikrofonkåt och Om sanningen ska fram... jag SKITER i om du ljuger om din barndom eller att du låtsas att du bryr dig när jag köper nya skor för om sanningen ska fram så vill jag INTE LIGGA MED DIG. Om du skrattar åt mig även när jag inte är så kul så är du bara taskig och ett inställsamt äckligt monster, deal.

Ahh, nu spelar de riktigt skön musik (gammal men det gillar vi ju :D)

http://grooveshark.com/#/s/Complicated/3HVWZm?src=5

Helt klart en av de bästa låtarna Avril Lavigne har gjort. ♥

Skön spellista:

Complicated Avril Lavigne

Losing you
Dead by April

Goodbye my lover James Blunt (joo den ÄR underbar!!)

You're beautiful
James Blunt

Candels
Hey Monday

Någon gång måste du bli själv
Säkert!

Elegi Lars Winnerbäck (snälla lyssna lyssna lyssna den kan ändra ditt liv!! Jag gråter varje gång hör den!!)

Ingen soldat
Lars Winnerbäck

När jag tänker efter så lyssna på typ allt med Lars Winnerbäck, han är fantastisk. Underbar musik! :D



Jaa, nu har jag inget mer att säga ;) ska snart iväg på middag hos grannarna :D Imon ska jag kanske ut och springa med henke annars vet jag inte vad som händer :) Vad händer imon? :)

Ta det lugnt ikväll, tagga lagom ♥
Over and out!



min lilla pojkvän :D (nee jag är INTE tsm med en häst, promise.)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback