hos matilda

hej mina söta bajskorvar :D är hos Matilda nu :) Vi har köpt godis, chips och hyrt tre filmer. Just go with it, The eye (med Jessica Alba) och såklart en Beck ;) Flickan i jordkällaren blev det :)

När vi fikade på stan, hamnde vi vid några lärare som vi har i hemkunskap :O Och de skulle beställa nya SPISAR till hk- salarna!! Så HIMLA coolt. Så vi typ tjuvlyssnade lite på dem och la in lite förslag och idéer, haha. Så, om våra idéer kommer med sen, fatta vad vi (iaf jag) ska skryta !! ;) hehe. Matilda, SLUTA göra konstiga ljud ffs -.-' Och just det, när vi satt och pratade, sa vi att "åh, vi saknar skolan, det ´är mycket roligare med skolan" och sen kom vi på att SHIT lärarna sitter ju och lyssnar... jävla fjäskisar är vad vi är ;p Aja. ^^

Snart ska jag hem och äta, sen drar jag tillbaka till Matilda och sover där tills imon. Så det skan bli kuul. Nu tycker matilda att jag är färdig ;) Så, heejdå :D  puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback