halvdåligbloggarevardethär

Tjooo.

Bajsväder!!!! :( Jag vill ha soool så att man kan baadaaaaaA! Men okej, vi har haft strålande väder i några dagar nu så man ska kanske inte klaga ändå. Det hade ju kunnat vara mycket värre :) Hade egentligen tänkt städa och fixa lite idag (mitt rum ser ut som en sköldpaddas rövhål ungefär.) men det tar jag en annan dag, haha. Ska snart ner på stan en sväng. :)
Sen blir det att packa lite lätt inför imon, sätta mobil och iPod på laddning, hitta en bra bok (kanske två) och lägga fram vettiga kläder, för imorgon åker la familla till Köpenhamn över dagen :) Ska bli mysigt. ♥


en av mina outfits i helgen (lördag). Skön tisha som fan :D



Suddiga morgonbilder på glad tjej haha


Herr Gårman har fått en konkurrent :D



Ehm. Ja.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback