Hajhaj!

Hejsan! Hur är läget?? ;) själv är det la gött. Haha.

Glömde säga att idag är det Matildas födelsedag!! Grattis brudeeen :D

Hemma var det ju skitväder, men här är det mkt bättre kan jag meddela. Solen den skiner och det är varmt och mysigt :) Hur är vädret hos er? :) (känns som att jag är en riktigt jobbig tant som bara pratar väder, krämpor och syltrecept men vad ska man göra liksom, kommer inte på något annat att fråga...)



Om ni nu skulle undra så kommer det inte att bli några bilder (tagna av mig då) upplagda tills det att jag kommer hem. har inte med mig kabel til det :p och sen känns det lite onödigt att lägga in bilder i ngn annans dator bara för några dagar ;p

Ser btw fram emot typ i övermorgon kväll :D Då ska vi nog äta på The Bishops Arms :D Älskar det stället. haha k bry Lollo lilla ;) Men aja. Någon ska ju vara töntig också :D

himla mkt skiljelinjer idag känner jag. Så blr det lätt på onödiga inlägg :D nu ska jag kolla runt lite på datorn sen blir det väl lite mys ^^ imon vet jag inte vad vi ska göra mer än att vi grillar på kvällen om det är fint väder. Vi lär nog kolla lite butiker om jag känner mig, syrran och faster moi rätt :D (vilket jag gör.) Så vi hoppas väl på några kassar hem i alla fall :) (dagens i- landsproblem helt klart för tääänk om man inte skulle komma hem med något efter en runda på stan, fan vad hemskt :O Oh well.)

Nee nu ska jag kolla Magnus Betner tror jag. Han är jävligt bra :D Kolla det här:

http://www.youtube.com/watch?v=mECK4xcm-c4

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback