fuck off :D

Moshi moshi! ♥

Fint väder vi har idag va?? :D fast NEJ! det är molnigt och kvavt ute, inte precis sommarkänsla, visst? Sitter och läser bloggar och jobbar lite med nårra grejer. Mkt att göra, mkt tid men ingen lust och ingen ork :( Jag vill ut och springa arslet av mig men KAN ju inte det pga ryggen, this sucks, man! -.-'

Visst blir man deprimerad av att inte har något att göra? Det tar liksom orken och energin direkt! Man har verkligen inte lust till någonting ;p Sen gör ju inte vädret det bättre, och sen är ju typ ingen kompis hemma heller! Man får sån ångest haha xD Syrran är på boxningen och tränar utan mig :/ Jag hade ju kunnat följa med men jag pallar inte cykla över en halvmil för att sitta i en fisig lokal och inte kunna träna! så nu sitter man istället här och äter chips, what the fuck?? Vad hände med formen? haha, har aldrig haft någon form, har alltid varit rak och smal som en pinne -.-' Så i den benämningen har ju inte nåt hänt, hoho?

Fuck you hela världen, jag hatar såna här söndagseftermiddagar!!!!!!

puss puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback