duktiga jag! :D

Hej svej :D Idag är jag en duktig människa. Jag steg upp vid halv åtta och stack ut och sprang, inte illa! Gör det kanske ikväll också. Bara för sakens skull.

Idag ska jag ringa någon glad själ hade jag tänkt. Vädret är ju sådär, men det ska nog gå att hitta på något skoj ändå. Vad ska ni göra idag?

Men först, måste jag fixa lunch, och det är inte helt enkelt. Vi har typ inget i frysen som jag kan använda mig av, så jag tänkte göra typ en kycklingsallad, men jag är inte sugen på kyckling... vi får se hur vi gör. Inngen skitmat i alla fall, är ju inne på det nyttiga spåret idag xD Vi får se hur det går ;) Jag kan ju käka en massa morötter ^^

Angående tragiken i Norge, pappan till han som gjorde det har ju uttalat sig i en intervju. Och han säger att han tycker att hans egen son borde ha skjutit sig själv. Då fattar man hur besviken han är! Och det är ju verkligen hemskt! :( (på tal om ingenting...)

Jaja, ni får ha en skön dag nu. Det ska jag ha! ♥


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback