Älskade grannland!♥

Ett inlägg till Norge är vad detta är.

Seriöst, hur kan det hända? Det är så att man vill gråta och det är vad jag gör typ stup i kvarten, så fort jag hör på nyheterna (vilket jag gör så ofta jag kan) blir ögonen helt våta, vadfan. Jag vill döda denna människa!!!! Hur, hur, HUR kan en människa få för sig att göra något sådant här? Det är så ofattbart!

Det är lika illa vart i världen det än sker. I Afganistan, i Kenya, i Bulgarien eller i Norge. På Nordpolen eller Sydpolen, det spelar ingen roll. Men när det sker så nära en själv... då växer det och samlas till en klump i halsen (förmodligen är den grön). Man kan inte fatta hur svårt det är! 
Jag vet hur det är att förlora en anhörig, så jag ägnar detta inlägg främst till de som förlorat ett barn, en förälder eller nära bekant i detta trauma. Ni klarar detta, Norge! Hela världen tänker på er.

Och till norska polisen och alla andra inblandade, får ni tag i denna Anders som är misstänkt, döda honom. Han har ingen rätt att leva, deal with it. Mesa inte, han har förstört för ert (och sitt) land! Plocka fram giljotinen för fan, det är bara att börja slakta. Ta alla hans pengar och sälj alla hans ägodelar och ta de pengarna till att reparera regeringskvarteret i Oslo. Han måste dö nu, så enkelt är det. Dödsstraff ÄR en BRA idé!

Suck, jag blir så deprimerad. Älskar er, norska folket. Var starka, ni kommer klara detta. Kram eller nåt. ♥


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback