tjugofemte december

Hejsan alla glada!

Har varit dålig med uppdateringen, igen, men nu i juletid så är det inte mycket tid till datorn. Sen är man ju så lat med, använder mobilen istället för datorn, jösses, vad dum man är egentligen... Jaja.

God jul i efterskott, höll jag på att säga! Hoppas att alla har haft en fin jul ♥ Är alla nöjda med sina julklappar? Jag önskade bara mig pengar och att alla barn och vuxna runt om i världen skulle få en fin och fröjdefull jul, vartän i världen de befann sig. Jag fick pengar, så jag önskar att min andra önskning också gick i uppfyllelse. Meningen med julen är ju ändå att man ska få den där friden och lugnet, och det finns inget så sorgligt som när någon far illa under julen, eller far illa över huvud taget.

Idag har jag mest såsat omkring, kan man säga. Myst runt i mina sköööna mjuuuka tofflor som mormor köpte till mig i julklapp och haft det allmänt gött. Kollat på Mysteriet på Greveholm och sådär. Man älskar ju den! Leif är ju så störtskön ^^ Henke, den lyllosen fick en iPhone 4S och en OnePiece i julklapp (bland annat...) så honom är man ju avis på med ;p men jag ska minsann få hålla på med hans mobil! banne mig!!

Nu ska jag kolla på Itzaks julevangelium och götta ner mig med lite choklaaad... ha det!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback