Tell me Mr Moore, what are you doing on the floor?

Hallåja :P

http://www.youtube.com/watch?v=_lbZpFBGq1k

Lyssna!

Jaha, idag har man gjort vad? Varit i skolan såklart, har tränat spex och så, på fysiklektionen skulle vi diskutera i grupper om det fanns liv i universum... mycket.. intressant blev det xD 



Någon som kan gissa vad jag blev sugen på??

Imorgon blir det julmys hos kusiner♥ Missar innebandyn, men men.. vad gör man inte för att få myysa med de man älskar mest? ^^ 
Idag när jag och Matilda satt och fikade fick jag syn på min ena kusin och hennes pappa som gick in på en frisörsalong på andra sidan gatan, så jag lämnade ett meddelande på pappans mobil där jag frågade om lilltjejen inte kunde få klippa blå tuppkam... vi får ju se imorgon om hon har en ny frilla eller ej :D 


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback