Jag älskar min kusin

Eller rättare sagt så älskar jag alla mina kusiner! ♥ Igår var vi hos några av dem, syrran och jag. Vi mös ordentligt, bakade, julpysslade och kollade på film osv. Riktigt härligt och en tradition att hålla på tycker jag!

Idag träffade jag älsklingen och det var trevligt såklart♥
Har även kollat på luciatåget där syster och två kusiner var med, satt mest och skvallrade med mormor, haha. Hon var på prathumör... Efteråt åkte familjen till storstan för att köpa lampor till mig och Rebbis. Jag, pappa och rebbis har även varit hos farmor och farfar och ätit våfflor, mums :D

Nu ska jag hjälpa syrran med nåt fotoprojekt (sitter helt svartklädd men nån luva och ja... det ska bli något av det här också...) och sen blir det kanske att gå och kolla på bandy på den nya bandybanan :) Skojskoj! Och plugga måste man ju också göra, bildprov på måndag *biter på naglarna*. Hej och hå!

Vad fan kan man köpa i julklapp till folk? Jag har typ noll idéer...

 
syster moi med två söta kompisar på Åhlens för några veckor sedan... tror de kostade 149 kr. Jag vill ha båda!! Tänk att ha en sån pälspluff i sängen :D Me wants!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback