It's funny how the person you'll take a bullet for, is the one behind the trigger

Tjenixen! Åh, jag HATAR att man inte kan lägga upp bilder på bloggen. Verkligen HATAR. Och att blogga från en iPhone är ju som att äta soppa med kinapinnar - det går sådär. Men men. Nu har jag varit på kalas hos en glad nioåring, ätit gött och kollat på min ABSOLUTA favvofilm (eller en av dem iaf), Scooby Doo ^^ Ja, den otecknade alltså, när de är på Spooky Island. Skitkul. Jag skrattar like, all the time. Fattar inte att man inte har den här på DVD hemma...? Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Det är ju ganska sent så man kan ju inte direkt ringa nån och fråga om de vill ut och käka kinamat eller råna tanter. Bååring. Och en film vet jag inte om jag orkar kolla på. Det är vid såna här tillfällen man vill ha SNÖ! Då hade jag kunnat åka pulka nu, visserligen forever alone, men ändå. Pulka är aldrig tråkigt. Men av någon jäkla anledning är det inte ens minsta antydan till snö ute. Sex grader och ganska så äckligt väder. Pulkaåkning känns ganska misslyckat. BLÄ Nu har jag snackat nog om skiitsaker, ska väl nana antar jag. Om jag inte får tag i någon rolig person... Nej, knappast. Godnatt i alla fall!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback