Vet ni vad det viktigaste är?

Det är att ni gör vad ni vill. Ni ska inte lyssna på vad andra säger!
Gör vad som faller er in, vad andra ska säga, det ska ni skita i. De har inget med det att göra, de får gilla läget helt enkelt.
Vi hör detta hela tiden, läser det överallt. Vissa tycker nog att det börjar bli uttjatat, men det tycker inte jag! Jag tycker snarare att vi ska trycka upp det på löpsedlar, SKRIKA ut det minst en gång i timmen! För det går in i ena örat och ut genom det andra, vi rycker på axlarna åt det för vi har glömt innebörden av "do your thing". Kom igen nu systrar och bröder, dansa för att hjärtat blöder, kom igen för fan, vad har ni att förlora?

Det är NI, DU, som bestämmer! Och varför kollar jag själv snett på en del människor som bara är sig själva? Som är något, som gör något? Det ska jag aldrig mer göra! De är ju bara den de vill vara, vilket är magiskt. Världen behöver fler som flippar ut på ett positivt sätt, vi är alltför beroende av vad andra säger. Så tokigt, vi ska vara beroende av att vara oss själva. Om det nu krävs att man blir uppfattad som tönt, knäppgök, idiot och wacko för att man är sig själv, låt det vara så då. Det är ni, och ni är perfekta precis så som ni är. Livet är alldeles för kort för att vara en i mängden, det kan vara slut imorgon, så lev nu och gör vad fan som faller er in.

It takes a fool to remain sane, remember.

Peace!♥




Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback