UPPEHÅLL

Hej igen! Förlåt för ett väldigt långt uppehåll! Har varit i Helsingborg och på Hällevikslägret i en vecka och hann inte skriva ett inlägg om det innan jag åkte.

Har haft toppenroligt i alla fall :D Kanske lägger jag opp lite pictures senare :) Nästa vecka kan det dock bli lite krasst med uppdatering även då, ska nämligen jobba då. Som lägerledare om någon undrar (nähä, ingen? Trodde väl det).

Ska snart iväg och dricka te med Anna och Linnéa och bara träffas. Det var hemskt länge sedan... Ska bli roligt. Vad gör ni idag? ♥

Imorgon blir det kanske Ylva! Har visserligen umgåtts med henne 24/7 denna veckan men det kan aldrig bli för mycket!! :D

Något som inte är så skoj är att jag håller på att bli sjuk... :( Bajs med. Orkar inte vara sjuuuk! Jaja blabla det blir nog bra ändå :p



Och jag lovar, det kommer bli bilder från konserten nu i veckan!! köss

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback