som om jag inte förstod att det var över så var du tvungen att överbevisa mig igen

Hej alla glada loppor. Det blir allt trögare med uppdateringen märker jag, men det finns anledningar. 1) jobb som tar tid 2) förskylning som tar energi 3) snart skolstart som tar knäcken. Så, var beredda på typ halvkass uppdatering. En dag när jag är på bättre humör hade jag tänkt lägga upp bilder från konserten i Helsingborg. :)

Idag har jag jobbat och klippt mig, annars har det inte hänt så mycket. Ska jobba resten av veckan med. Skoj! För er som inte vet, sommarjobbar jag som daglägerledare på nåt som kallas SOL- skola, dock lär vi inte barnen att sola, utan att orientera. OL = orientering. S = typ sommarlov. S + OL = SOL- skola :D Ganska många ungar... 33 eller nåt. Så mycket att göra! Men det är ju 5 ledare till, jag är inte ensam. ;)

Jaha, snart börjar skolan då... enligt mig ska det bli underbart, jag saknar matsalen och tuggummi under bänkarna och äckliga omklädningsrum. Drömmen är läxa och trasig diabildsprojektor. yay! :D Ni då? Vad tycker ni om att skolan ska börja?

Ni får ha det gött nu sista veckan, ni som redan börjat får ha det kul i plugget :)

Over and out ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback