it takes a fool to remain sane

Hejsan allihopa och förlåt för en kass uppdatering men har inte haft tid eller lust :( Nu är jag tillbaka från Helsingborg i alla fall. Har ju sett The Ark!! :D Jag är så himla glad ^^ Det har varit helt perfekt sjukt underbart otroligt. Hoppas av hela mitt jävla hjärta att de återförenas i framtiden, de har betytt så himla mycket för mig under de åren jag lyssnat på dem. De lärde mig att det kanske krävs att man betraktas som en idiot för att få vara mig själv och må bra, att vara nöjd med mig själv. ♥ Kommer aldrig sluta lyssna på The Ark, det vore som att rycka loss en arm eller nåt. Och utan arm vill man ju helst inte vara. :p

Kommer ladda upp lite bilder sen, kanske imorgon, när jag inte rensar ogräs, haha. Men här kommer en bild i alla fall. :)



Lite suddig men det får ni leva med. Jag och syrran stod ganska långt fram, yay! Ola Salo ÄR COOL, säg vad ni vill, men han är sig själv och vågar stå för det och om inte det är att vara cool så vete fan vad det skulle kallas.



Hoppas att alla mår toppen :D Vi ses imorgon, om jag hinner. Ska som sagt rensa ogräs hela dagen imorgon typ. Träna med, har varit en massa kinamat och Mc Donalds och skit och blääääää nu måste jag träna, jaja hej svejs,

puss♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback