en rörelse i ögonvrån

Tjafan.
Inga svordomar! HEJ SMÅ SÖTA BARN HETER DET.

Dagen har bestått av en mil lång promenad, pizza med Matilda (färsruta smakar BAJS.) , svenska och musik med huvudvärk extra allt.
Efter det gick jag hem och åt, kollade på tv med Fredrik och ringde fafa som skulle köra mig till stallet och bad honom ta med ipren eller nåt för jag hade typ migrän (fast inte illamående, yay!) som in i satan... :/ Så det gjorde han :D
Och imon är det skolfoto, asnice! Vi ska ha kavaj på oss och då skulle jag låna freddes men tror ni inte att den har axelvaddar så jag såg ju ut som King Kong minst!! Men det löste sig, lånar syrrans minikavaj med nitar på, det blir bra det med ju. (y)
Nu ska jag snart ut och gå en halvmil eller nåt med pappa om inte mina vader skriker Neeeeej!! och sen ska jag stryka, måla om naglarna, ta en panodil och vässa på engelskan.. wish me good luck!♥

Dagens låt: Kräm med Kent.


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback