att fånga en fjäril

Hej igen, hoppas att allt är toppen med er! ♥

Dessa dagar har jag inte bloggat men jag har jobbat...

Från i förrgår till igår har jag varit hos Anniepannie och haft sjukt kul som alltid. Hoppat studsmatta dag som natt och ÄTIT, vadfan vi åt typ hela tiden... Gosh. Men gott var det! :D

Snart börjar skolan också... Bu eller bä? Jag föredrar nog bä, jag har längtat som en idiot, haha xD Jag vet, lite udda kanske men vadå? Skolan ÄR kul!

Senare idag eller imorgon lägger jag upp bilderna från konserten eftersom jag inte hann det nu i veckan, och nu kommer snart Matilda hit (eller om jag ska till henne, vet inte) så jag hinner inte nu heller -.-'
Bajs?

Ni får ha det bra nu iaf :D Puss och kram, skumbanan♥


Bildbrist ERROR mohahahaha


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback