vi hinner väl med ett "tagga fredag" idag också ;)

Tagga fredag då gubbar!!! (och tanter...)
  Idag avslutade jag min första av två veckor på lasarettet. Och GOSH, jag längtar till nästa vecka. Süperkul!! Men visst, jag är grymt glad över att jag nu kan lägga mig mitt i natten om jag vill (det vill jag.) och sova länge imorgon (det ska jag.). 04:30 och jag gillar inte varandra på morgonen, men det går much enklare than jag trodde that it skulle bli. Så yess, jag är imponerad av mig själv ^^

Imorgon då, valborg. Ska ni göra något speciellt då? :) Jag ska till min kusin som fyller 16, sen ska jag typ hem. Grattis i förskott Jonathan! ;) kramis kramis.
  men det är först vid fyra, så jag ska väl hitta på nåt på förmiddagen med.. dock vet jag inte vad. Syrran kanske har några idéer. Men säger hon "vi kan sola" så vete fan om jag hänger på igen... haha xP

På söndag ska jag ladda batterierna inför veckan. Det lär behövas. Praoade bara tre dagar denna veckan (måndagen gick bort och tisdagen var bara lite information och sen hem), men Å jag är helt slut. Kan somna närsomhelst. Men ska inte.

Nu ska jag duscha istället! ;) Ha det!!



GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN JONATHAN! :)

bild från google

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback