Tillbaka igen

Hej igen. Har inte skrivit här på ett tag (jag använder åter inte ordet "bloggat" för det låter så proffsigt och jag är allt vad ett proffs inte är.) för jag har inte mått så bra psykiskt, men jag ska försöka skärpa mig och uppdatera lite bättre.
  ska snart till Fonzan och det ska bli så jävla underbart, har saknat honom jättemycket och i onsdags var han så pigg jämfört med förut, det gladde mig. Det kan bero på att han har stått i sjukboxen ett tag, han har haft njursten den stackaren. <3

Annars då? Har alla andra det bra? Hoppas det, nån ska ju må bra också.
  Nä, nu ska jag väl byta om till stallkläder och åka till min pussgurka. Det blir ett lugnt pass idag, bara skritta och trava lite, lösgöra och mjuka upp honom efter vilan och sjukan. (kan man säga så? :O)
  Ikväll sen ska jag nog kolla Mästarnas Mästare på SVT sen kanske en Beck film om jag hinner. Nej jag måste plugga med, har en svenska uppgift som ska vara klar till tisdag. ;P

Ha det bäst i alla fall! kram <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback