stressigt schema...

Hej igen! Fyy sjutton vilken underbar dag det är alltså. Jag och syrran har chillat på en filt i trädgården i nån timme. Sköööönt. Nu ska syrran iväg till boxningen och sen cyklar hon direkt till måmå och måfa. Jag ska cykla när de har ringt och sagt att jag kan sticka för just nu är de hos våra kusiner... så aa :P Jag väntar väl mest skulle man kunna säga! (Lovisa! Glöm inte att ta med filmerna! Annars är du döööd.... >.<) 
  Jag måste dock meddela att det nog inte blir något bloggande resten av idag (söndag), måndag och början av tisdag... kan även bli så att jag inte kan skriva här förrän på torsdag. :( Ska ju fara och flänga runt hela lovet så blir svårt att ta med datorn... jomen hos famå och fafa kan jag ju alltid sitta en stund. Så lite blir det ju. Längtar tills natten mellan tisdag och onsdad, då blire filmkväll med emmsi och matilda, yess! Sen torsdag med ju, då kanske man träffar ylva o company! gött mos eller vad? :D

Aaja, men nu måste jag nog dra, måmå ringde nu. Jag ska packa mina grejor sen cyklar jag opp till gullegrisarna.
  Ha det så himla bra nu och puss och kram och hälsa alla ni känner så ses vi väl! :D


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback