snabbt inlägg!

Tjo tjena allihopa! Nu är jag hemma i några minuter innan jag cyklar ut till famå och fafa. Solen skiner och det är 17 grader ute, jag lever glatt som in i helvete! Älskar mitt liv just nu. Finns det något bättre än en underbar vårdag tillsammans med de man älskar?? I så fall, berätta vad. Jag kommer bara på en underbar SOMMARDAG med de man älskar, hehe.

Hur är läget? Hoppas att alla hade en fin söndag och nu en soft måndag. skönt med looov, inte sant? :D I love it!

Ska sticka nu, längtar ut i aprilvädret. Imorgon (om jag hinner) lägger jag upp lite bilder från idag. Samt skriver ÅH vilken underbar dag, haha. Nu tycks det även vara bestämt; på torsdag ska jag, ylva, carro och emelie ses i kkna för att.... för att umgås, haha. :D Längtar tills dess, tjejor! :D

så puss och kram nu!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback