PRAO

Idag var min första dag på PRAO:n. Galet kul måste jag säga, men jag är helt slutkörd. Ska gå och lägga mig om typ en halvtimme. Jag är SÅHÄR trött! x')

Men det var lärorikt och kul. Man har alltid något att göra, och den sortens jobb gillar jag. Man ska helst inte hinna sitta still.
  För er som har missat det så praoar jag på sjukhus. Det rekomenderas! :) (men om du inte gillar att byta blöjor and that kind of stuff, gå en jäkla massa, krångliga ord och mängder med rutiner, samt långa dagar med ständig sysselsättning, då ska du kanske satsa på något annat... kanske alligatoruppfödning :P)

Jag vaknade av herr Väckarklocka vid 04:30 imorse. Gutt! Jag steg upp ganska snabbt för annars är ju risken att man somnar om. Efter att ha blivit bortskämd med 20 grader varmt och strålande sol, blev jag rätt förvånad när jag upptäckte att "shit fan, det är ju KALLT!". hehe, jag var inte riktigt beredd på det.. Men aja. :P
  Jag bäddade, gjorde mig i ordning och så. Sen åt jag frukost. Efter frukost; borsta gaddarna och läsa lite, vänta på att skjutsen skulle bli klar. Men imorgon och resten av PRAOperioden cyklar jag till stationen. Kustbussen gick vid 06:10. AHHH vad trött jag var...
  men, de tyckte att jag var jätteduktig, och jag hade kanonkul! På eftermiddagen, vid två typ, sa de att de bara skulle fika och att allt arbete efter två bara skulle vara tråkigt för mig, plus att jag jobbat så bra att jag om jag ville fick gå en timme tidigare! YESS liksom. Jag blev oändligt tacksam, då hann jag ju till stallet med!

I stallet var det myspys, Fonzie var myspys och lektionen var jobbig. Jag var så trött att jag typ inte visste ut eller in. Men kämpade efter vad jag kunde, hehe, :P

Och nu somnar jag snart här... så godnatt! Hoppas att dagen har varit bra :D

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback