pictures

Lite bilder från i... nu ska vi se, söndags, måndags, igår och idag. =)



Mitt extremtsnygga (host harkel) ben. Checka himlen!!



Mitt finfina armband från Thomas Sabo... En glass, min månadssten och ett ankare där det där Hope, faith (stavning?) and love ingår :p jag hade tråkigt så jag tänkte föreviga ögonblicket haha.



Tagen från måmås säng. Galet vacket väder var det!



Syrran och jag tog lite random bilder... :p Om ni undrar över fjädrarna.. tja... det är ju påsk för fan :D



Vitsippor (Lovisa, de kan faktiskt se det själva..) ursäkta dålig bild, men 3,2 megapixel är inte heller det bästa... sparar till en ny kamera :D



:D Vååååår!!



På väg ut till famå och fafa.



If you look noggrant, you can see me and my ugly mobajltelephone :D



Onödig bild.. jaja.



:)



Utsikt från "mitt" hus.



Glasskepp



Fyy fan vilken dålig bild... aja, detta var ett av dagens nöjen.. väntade på matildas rum när hon duschade och då sysselsatte jag mig med den här...



...och den här! Gamla FRIDA tidningar är riktigt bra att ha när man väntar på kompisar som duschar i evigheter.. :p



Det här, mina vänner, blev dagens höjdpunkt (näst efter att träffa gullegrisen igen :D)! matilda och jag skulle baka chokladmuffins. De såg helt amazing ut i ugnen, de snyggaste vi sett. När vi tog ut dem inser vi att de är något så djävulskt kladdiga inuti... så detta är inte chokladmuffins, det är kladdkakemuffins istället! :D Kladdiga o goa :D Ska snart smaska i mig en tror jag... vågar man göra det på onsdagskvällen? Jaaadå :D



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback