Om du vill leva så finns jag här


  Jag älskar dig. Ja. Jag gör det. Och jag tror att du vet det, egentligen.
  Snälla fina söta rara, kan du inte börja fatta? Att allt jag vill är att komma närmre dig?
  Vi kunde haft allt. Du har alla chanser i världen. only as you know it. Jag ville bara säga det. Ha det sagt. Det har jag nu.

Varje minut, nästan varje sekund, tänker jag på dig. Det har jag gjort i över ett år. Det är många tankar som virvlat förbi. Kom.
 
Kom så springer vi
Långt bort
Dit ingen annan når
Jag vet att du vill och jag vet
Att du

Längtar bort

Kom så springer vi
Långt bort och
Kommer aldrig igen
Visar oss inte mer
Jag bara vet att även du

Längtar bort

Kom så springer vi
Vi rymmer
Med varandra
Som i en saga
Fast på riktigt
Känner du aldrig att du

Längtar bort?

Kom så springer vi
Jag ser i dina ögon
Som är så blåa att de bländar mig
Jag kan läsa av din blick
Att även du

Längtar bort



Älskling, om du vill prata så finns jag här. Om du vill gråta så finns jag här. Om du vill ha en kram så finns jag här. Om du vill skratta så finns jag här.

Om du vill leva så finns jag här.
  Och endast för dig.
  Mig kan du ha ensamrätt på, om du bara frågar. Jag kan säkert ordna det.

Men vi kör väl på ditt sätt, vi kan ju bara glida omkring, titta på varandra, skratta åt varandra (och jag kan gråta vidare för dig). Vi kan göra så. Och bara vara underbara, älskling. Bara vara som du.

Det kändes som att du var min för en kort tid men den var nog alldeles för kort för att den skulle vara sann. Men jag väntar. Den som väntar på dig kan vänta förgäves, men också inte för länge. Har länge gått nu?




Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback