Nothing works without you

Varje lov är det likadant. Jag blir deprimerad av att inte träffa dig. 
  Jag får panik, drömmer mardrömmar, sover dåligt, har dålig aptit och gråter floder. Räknar dagarna tills vi får se varandra igen. Det rör sig om 14 dagar nu. Jag mår så dåligt av att veta. Veta att 14 jävla dagar skiljer oss åt. Jag älskar Dig.
 
Och allt bara trasslar ihop sig och ingenting funkar utan dig. Grejer lägger av och människor blir blinda, döva och stumma för mig när du inte är här. Som om du styrde mitt liv.
 
Jag ska stå ut i 14 dagar och inte gråta sönder dem, jag lovar. Nu ska vi på PRAO och vara glada och hurtiga, detta ska nog gå fint, du får ha det så fint och vi hörs väl sen då.

Blundar jag, ser jag dig
Tittar jag, ser jag dig
Sover jag, drömmer jag om dig
Är jag vaken, tänker jag på dig

Du försvinner aldrig


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback