mitt veckoschema

Hej igen! Ska bara kika in lite snabbt :) Det är alltid så för mig, att på loven får jag helt plötsligt M A S S O R att göra. I princip varje dag brukar vara uppbokad, även om jag varje gång lovar mig själv att vila... men vad är loven till för egentligen om inte kompisar och släkt och hela faderullan? ^^ Så jag kan kanske inte uppdatera bloggen så ofta... fast jag ska försöka ha med datorn så mkt det går! :)

Lördag Egentligen enda dagen då ingenting är planerat. Gött!
Söndag Mys med papi och kanske till måmå på kvällen.. ska ringa idag så att det är fixat med mat och så.
Måndag  Hos måmå (detta är ju bara min planering) och sen till fafa och famå på eftermiddagen/kvällen. Sova där :)
Tisdag ---> Onsdag Filmkväll med emmsi och matilda :D Myys. Sen stallet på kvällen.
Torsdag ev ylva, carro och emelie, vi ska träffas då hade vi tänkt :D
Fredag Påskbord och hela den underbara faderullan hos famå och fafa. Med familjen :D Galet mysigt :D
Lördag Påskbord hos måmå och måfa. Med den halvan av släkten :D Myys igen :D
Söndag stallet!! :D

Japp detta är då min vecka :) Ska bli kul ;) Hur ser er påskvecka ut?
  Nu ska jag äta, så hej svej!

Kommentarer
Postat av: Nicole

Mys :D

2011-04-17 @ 00:30:50
URL: http://nickys.se
Postat av: LOVISA svar till Nicole

jajamensan! :D

2011-04-17 @ 11:58:10

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback