kyrksång och hästskit

Hejsan tjosan!

Kom just hem från ett besök i kyrkan. Var där med famå och fafa. Lyssnade på syrran och kusin<3 som sjöng i sina körer. Det lät jättefint! Väl där träffade vi måmå, moster, mosters man och deras andra dotter som också skulle lyssna. Nu är de på väg hem till måmå och måfa för att äta påskbord och ha det trevligt. Men inte jag :( Jag ska till stallet vid halv två, så jag hinner inte. Jättetråkigt, men hästarna får gå före. Älskar ju Fonzie också, inte bara min underbara släkt... <3

Men jag funderar på att kanske fråga måmå om jag kan komma till dem imorgon istället. Det hade varit så kul!
  Just nu sitter jag på sängen och äter m&m, hihi. Det är gott :D Ska väl snart äta lunch, och hitta något att ta med till stallet. Man måste ju äta något där med. Äta bör man annars dör man. Hihi.
  Och ta med en peng så att man kan köpa en frukt i affären. Vill inte köpa godis, man har ju käkat en hel del nu i påsk, så jag tänker skära ner på det.

Nu ska jag läsa Kenzas och Fokis bloggar och sen äta! Ha det bäst nu!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback